~~منتـديـات الحلوانى وبس~~
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةPortailأحدث الصورالتسجيلدخول

موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TITO
>> مشــرف <<
>> مشــرف
TITO

نشاط العضو :
موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Left_bar_bleue0 / 1000 / 100موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Right_bar_bleue

موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Empty
مُساهمةموضوع: موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون   موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون 13x13p1015.08.07 21:03

Laughing
الحمد لله بالتعديلات الدستورية الجديد كل شى هيكون تمام والمزيد من الحرية والشفافية والعداله والراحة التامة اما النمو الاقتصادى هيتطور جدا .. لغاية ان الفقراء مش هيعرفوا يحطوا الفلوس فين ؟ والحمد لله قانون الطواري بح.... خلاص ... مافيش ... اينعم استبدل بقانون الارهاب ولكن ولا يهمك البلد لسا بخير يعنى ممكن انت او اية حدا بعتقل بدو سبب ولكن البلد لسا بخير ومش مهمم تتبهدل بس المهم انك تحب البلد وتحب التغير على الاقل عشان النفس بردو وشكرا ليه المتبعه

Admin
>> المدير العام <<
>> المدير العام

ذكر
الحلو ساكن فى : حلوانى
مزاجى : موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون 1qtg78lf980x29v8fghz
الهوايات : انترنت ليل ونهار
علم بلدك : موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Male_e10
نشاط العضو :
موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Left_bar_bleue60 / 10060 / 100موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Right_bar_bleue

موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون Empty
مُساهمةموضوع: هاااااااااااايل   موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون 13x13p1021.08.07 12:09

Cool
هاااااااااااايل يا تيتو الشغل ده
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
عاوزينك كده على طوول
الحلوانى
https://rawshana.3rab.pro

موضوع: مبارك لمصر............انا لله وانا اليه راجعون
صفحة 1 من اصل 1